Prowadzenie księgowości, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym
- przygotowanie dokumentów do księgowania, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym oraz wprowadzanie do systemu,
- bieżąca weryfikacja rozrachunków z kontrahentami,
- wysyłka informacji o brakach w cyklicznych dokumentach,
- bieżące wsparcie księgowe w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,
- przekazywanie informacji o wysokości zobowiązań podatkowych,
- przygotowywanie i składanie deklaracji dotyczących zobowiązań podatkowych,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
- przygotowywanie zestawień dotyczących danych firmy, w tym miesięczne podsumowania wyników działalności,
- wyprowadzanie zaległości z okresu sprzed zawarcia umowy z biurem.
Pełna księgowość spółki
Prowadzenie ksiąg rachunkowych, a także opracowanie zasad polityki rachunkowości oraz opracowanie zakładowego planu kont i jego wdrożenie.
Pełna księgowość NGO
Prowadzenie pełnej księgowości uwzględniającej specyfikę organizacji pozarządowych, w tym konieczność rozliczania dotacji i sporządzania odpowiednich sprawozdań.
Uproszczona księgowość
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów, a także pomoc w wyborze odpowiedniej formy opodatkowania (skala podatkowa, podatek liniowy).
Ryczałt od przychodów ewid.
Prowadzenie ewidencji dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego. Pomoc w ustaleniu odpowiednich stawek ryczałtu przy wsparciu zewnętrznych doradców.